torsdag 28 juni 2007

Herrdofter

Signaturen mag1102 vill att jag tipsar om dofter för män (tack för förtroendet). Visst kan jag lägga in några kommenterer framöver. Men eftersom jag provar de dofter jag djuplodar i på mig själv så är jag rädd att det inte finns så stort utrymme för herrdofter. Jag är nämligen så tråkig och trist att jag till 98% bär dofter klassade som dam eller unisex. Detta för att det finns så otroligt mycket fler sk damdofter än herrdofter och för att damdofterna (generellt sett), hur ohippt det än är, passar bättre på mig. Dessutom vill (som framskymtat i några tidigare inlägg) herr Parfumista ha sin doftgarderob i fred. Kan förstå att han inte vill att jag ska springa runt med hans kinkigt utvalda dofter. Han skulle aldrig sätta på sig en doft som han inte känner sig helt i komfort med så där skiljer han sig från mig. Jag kan ju som bekant genomlida en dag med Mitsouko bara för att det är en stor doft trots att jag egentligen inte trivs i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.